Які дороги віддадуть часникам

При підготовці дуже коррупційної процедурі передачи у власність доріг України з метою організації платних доріг, держава використовує дуже смішні назви. Зокрема, «побудувати та запустити за приватні інвестиції». І вже десь потім, глибоко в текстах рішень, пишуть «оновлені за кошти приватних осіб». Що насправді буде відбуватись? Насправді передадуть обїєкти «Великого будівництва», які побудовані або відремонтовані за державні гроши? А «приватні» інвестори з зеленої влади лише побудують пункти отримання грошей з водіїв? Цілком зрозуміло, шо захисту безоплатних доріг або їх ремонту не передбачається. Бо конкуренти. Та що рано святкувати платні дороги?

У Міністерстві інфраструктури України визначили 6 напрямків, які планують побудувати та запустити за приватні інвестиції.

Варто зазначити, що тема платних доріг вже кілька років активно обговорюється на всіх рівнях, але порядок їх передачі ще не визначений. Поки що в Мінінфраструктури визначили список доріг, які можуть будувати за рахунок приватних інвестицій. Чи будуть вони платними, ще невідомо.

Так,за приватні інвестиції будуть будувати ділянки:

— від Борисполя до Полтави (траса М-03);
— Київ – Житомир – Рівне (частина М-06);
— від Дніпра до Кривого Рогу і Миколаєва (маршрут М-04, Н-11);
— Ягодин – Ковель – Луцьк (маршрут М-07, М-19);
— Харків – Дніпро – Запоріжжя (маршрут М-29, M-04, M-18);
— від Херсона до Миколаєва (частина М-14).

Головний редактор Марина Жуковіна

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *