Українки відкрили перший у світі магазин цифрового одягу

Українки Дарія Шаповалова і Наталія Моденова зі Сполучених Штатів створили стартап Dress X і продають одяг, який існує лише в електронному вигляді.

«Сукні, до яких не можна доторкнутись, але які можна одягнути для виходу у соцмережі. Інноваційний фешн – стартап Dress X – це онлайн-бутік, де продають одяг, який існує лише в електронному вигляді».

Шаповалова зазначила: «Ми зрозуміли, що контент є дуже важливим для людей, і вони готові за нього платити». За словами співзасновниці Dress X, з початком коронавірусу і локдаунів вона усвідомила, що працювати у традиційному роздрібному продажу не має жодного сенсу і настав час саме для того, щоб запустити перший у світі магазин діджітал-одягу.

Аби вдягнути цифрову сукню, потрібно зайти на сайт, вибирати фасон і заплатити. Також потрібно завантажити свою фотографію. Після завантаження фотографії чекаєте 1-3 дні, поки для вас, тобто для вашої фотографії, готують нову сукню.

Інша співзасновниця стартапу Наталія Моденова зауважила, що важливо, аби на фотографії було хороше світло і щоб ви собі на ній подобались.

Розробниці гарантують – одяг ідеально сяде на будь-яку фігуру. «Цифровий одяг хороший тим, що він дуже інклюзивний. Він сідає на всі фігури, підходить для будь-якого віку, для будь-якої статі, все це ми можемо одягнути на будь-яку людину», – каже Моденова.

Серед одягу багато суконь від українських дизайнерів. Частина з них існує лише у цифровій версії, а частина – в реальності, однак коштують вони в рази дорожче за цифрові версії.

Зазначається, що цифровий одяг – це абсолютно нова філософія моди. Шаповалова і Моденова вже не перший день працюють в індустрії моди. Вони були власницями кількох модних бутіків у Парижі й Лос-Анджелесі. Та новий стартап не потребує ані оренди приміщення, ані закупівлі самого одягу, ані жодних ресурсів на виробництво.

«Модна індустрія забруднює середовище відходами. Ми бачимо, що у світі йде криза великого масштабу, тому треба змінювати поняття  швидкої моди, коли одяг купують і зразу викидують на сміття, зробили фотографію – і він вже не потрібен людині. Цю звичку треба змінити», – вважає Шаповалова.

 

Головний редактор Марина Жуковіна

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *