У Цукерберга розробляють аудіосоцмережу

Марк Цукерберг вирішив розробити ще одну соціальну мережу, в який всі повідомлення будут лише аудіо. наскількі вона стане популярною в Україні, де традиційно не полюбляють аудіоповідомлення через Viber або інший месенджер — покі невідомо.

Компанія Facebook приступила до розробки соціальної мережі, схожої на Clubhouse, де користувачі спілкуються лише за допомогою аудіоповідомлень.

Аудіосоцмережу Clubhouse, яка набирає обертів, заснували минулого року підприємці Пол Девіс та Рохан Сет. Вона завоювала популярність серед «еліти Кремнієвої долини», як приватний додаток на iPhone, доступ до якого можна отримати лише за спеціальним запрошенням.

Після реєстрації в Clubhouse користувачі можуть створювати різні кімнати і спілкуватися там виключно голосом.

Як пише видання, додаток особливо набув популярності під час пандемії коронавірусу. Він посідає перше місце у рейтингу Apple App Store у Німеччині, Італії, Японії та Туреччині. Нещодавно Девіс та Сет повідомили, що соцмережа вже має 2 млн активних користувачів на тиждень по всьому світу.

У травні 2020 року сервіс оцінювався в $100 млн, а у січні 2021 року він подорожчав до $1 млрд.

У соцмережі вже зареєструвалися десятки знаменитостей – власне, сам Марк Цукерберг, Ілон Маск, Джаред Лето, Дрейк і інші.

Головний редактор Марина Жуковіна

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *