Технологія перевірки паперових пакунків — BaleVision

Створено нову технологію перевірки паперових тюків BaleVision. Комплекс складається з вимірювального пристрою, в якому використовується технологія, близька до інфрачервоної (NIR), для вимірювання вмісту тюків зсередини, і платформи для візуалізації та аналізу даних, яка забезпечує ефективне розуміння за допомогою панелей моніторингу та спеціалізованих інструментів даних.

Цифрове перетворення і прийняття рішень на основі даних — майбутнє індустрії відновленого паперу», — прокоментував Джон Фокс, президент і генеральний директор компанії MerQbiz.

— У BaleVision повна перевірка займає ~ 6 хвилин на тюк з двома інспекторами (від 15 до 20 вантажівок за зміну, від 45 до 60 тюків за зміну).
— Спочатку merQbiz проводить «бліц-реалізацію», комплексну 90-денну перевірку для збору базових даних. Після закінчення початкового періоду і на підставі результатів даних клієнт (покупець або продавець) може прийняти рішення про частоту поточних перевірок.

Поширені запитання:

~ Який тип даних збирається і аналізується?
Пристрій оцінки якості BaleVision вимірює докладні дані про зміст волокон, вологи, пластмаси, золи та інших забруднюючих речовин в тюках. Інформація, отримана з аналітичної платформи, також бере до уваги ринкові фактори, такі як дані про ціни і тенденції сезонності.

~ Чому технологія BaleVision краща за попередні методи?
Традиційні методики вимірювання якості відновленого паперу, в основному, включають очні перевірки і розриви тюків. Обидва є ручними процесами, які можуть бути дорогими, трудомісткими і дуже суб’єктивними. Крім того, не вистачає прозорості, коли справа доходить до життєздатних даних і розуміння для прийняття рішень і оптимізації процесів.

Різниця з BaleVision полягає в ефективності даних і аналітичних даних, отриманих за допомогою аналітичної платформи. Одержуване значення вище, ніж просто знання рівня забруднення тюка. Крім того, ця технологія може тестувати тюки швидше, ніж розрив, і вимагає менше робочої сили для тестування, що призводить до економії працевитрат, часу і експлуатаційних витрат. BaleVision — це комплексна система, яка розкриває цінність в ряді областей бізнесу.

~ Як BaleVision надає компаніям дієве уявлення про їхню якість відновленого паперу?
Аналітичні дані доставляються через призначені для користувача інформаційні панелі і звіти на платформі аналітики. Наприклад, підприємство з відновлення матеріалів може об’єднувати свої дані по тюкам з ринковими і сезонними даними для коригування транзакційних і операційних процесів. Паперова фабрика може використовувати отримані дані з аналізу реальних витрат, щоб інформувати про рішення про покупку і краще управляти своєю базою постачальників.

~ Як MerQbiz вирішує проблему конфіденційності даних?
Дані тюків, зібрані з використанням технології BaleVision, залишаються власністю кожного клієнта. Ми не зберігаємо особисту інформацію про персонал клієнтів або внутрішні процеси. Дані зашифровані, і ми регулярно проводимо тести. Наша внутрішня політика і процедури безпеки обмежують доступ до даних клієнтів.

~ У якій точці ланцюжка поставок використовується BaleVision?
BaleVision можна використовувати як в точках продажу відновлених матеріалів, так і в точках доставки (паперова фабрика), що дозволяє як продавцям, так і покупцям скористатися його перевагами. MerQbiz може проводити перевірки продавців на вихідних тюках і покупців в їх вантажному доці в пункті доставки. Крім того, merQbiz розробив експортний додаток для експортерів, щоб сертифікувати якість своїх поставок відновленого паперу на території штату і негайно обмінюватися результатами з закордонними покупцями, тим самим скорочуючи кількість відхилених поставок і претензій. В даний час компанія тестує додаток і сподівається розширити пропозицію в найближчому майбутньому.

~ Як MerQbiz продає технологію BaleVision?
MerQbiz пропонує BaleVision у багаторівневих пакетах в залежності від потреб клієнтів — від лізингу обладнання та закупівель повного циклу «під ключ» інспекцій і послуг передачі даних. BaleVision може бути інтегрований з існуючими системами клієнтів, а також як окрема система.

Головний редактор Марина Жуковіна

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *