Монопольним «фішкам» Apple готують кінець

Ні для кого не секрет, що продукція компанії Apple має ряд обмежень. Наприклад, закачування додатків тільки з Apple Store і т.д. Ряд компаній об’єдналися з метою покласти цьому край.

Spotify Technology SA, власник Tinder компанія Match Group, розробник комп’ютерних ігор Epic Games Inc. та десять інших компаній оголосили у четвер, 24 вересня, що сформували коаліцію, аби чинити тиск на Apple та інших операторів магазинів додатків для зміни правил розміщення.

У заяві організації «Коаліція за справедливість щодо застосунків» йдеться, що більшість магазинів додатків стягують надмірні комісії з розробників програмного забезпечення за цифрові покупки користувачів і підривають конкуренцію, надаючи несправедливі переваги власним продуктам і сервісам.

Читайте також: Spotify доступний в Україні: як працює стрімінговий сервіс музики

У заяві коаліції вказується на прагнення, щоб всі розробники застосунків мали рівні можливості для інновацій та чесно конкурували. Організація планує домагатися нормативно-правових змін стосовно управління магазинами додатків, зазначає інформагентство AFP.

До складу коаліції також увійшли компанія Proton Technologies AG, що володіє поштовим сервісом ProtonMail, торгова група News Media Europe, розробник сервісу для управління проєктами Basecamp, Tile, Deezer та інші.

Читайте також: Випередив Samsung і Apple: світовим лідером з продажу смартфонів став Huawei

Розробник Epic Games у серпні подав позови проти Apple і компанії Alphabet, яка володіє Google, звинувативши їх у порушенні антимонопольного законодавства після того, як ті видалили зі своїх магазинів додатків популярну гру Fortnite.

За словами представника коаліції, створення групи не є реакцією на позови Epic Games, але таке рішення було ухвалено під час переговорів з розробниками про їхній досвід використання магазинів додатків і прагненні змін

Головний редактор Марина Жуковіна

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *